عکس و فیلم کودک

page1 img1

کیفیت بالا در شام عروسی موجب میشود تا اگر در دیزاین و تزیینات عروسی و همچنین تشریفات عروسی هزینه ی زیادی در نظر نگرفته باشید ، باز هم مراسم شما ، بیادماندنی و خاطره انگیز باشد. تشریفات خوشبختی با سرآشپزهای به نام خود در هر چه باشکوه تر شدن مراسم شما میکوشد.

عکس و فیلم اسپرت عروسی

page1 img2

مشاوره در مورد کرایه و گل آرایی ماشین عروس خود را از تشریفات عروسی خوشبختی بخواهید تا دیگر نگران هماهنگی های آتی جهت کرایه ماشین عروس نباشید. ما در تلاشیم تا زوج های جوان فقط و فقط به لذت از مراسم خود بپردازند تا روزی رویایی و به یاد ماندنی ای را با کمک ما تجربه نمایند.

عکاسی و فیلم برداری مجالس

page1 img3

چند سال بعد ، دیگر کسی یادش نمی آید که شام شب عروسی شما چه بوده و یا پذیرایی و ارکست مراسم شما به چه صورت بوده است . تنها چیزی که از آن شب به یادگار می ماند و می توانید آن را به نسل های بعد از خود نشان دهید ، عکس و فیلم مراسم عروسی شما است .

ویژگی هتل خوب

ویژگی هتل خوب

ویژگی هتل خوب

انتخاب هتل مناسب همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در طول سفر بوده است. از آنجا که هر مسافر دارای نیازهای مختلفی است، هنگام انتخاب هتل باید اولویت ها از پیش مشخص شوند. پس بهتر است پیش از سفر از خود بپرسید کدام یک از انواع اقامتگاه ها مورد نیازتان است و چه میزان از بودجه سفرتان را به آن اختصاص می دهید. اگر سفری کاری در پیش دارید، موقعیت مکانی محل اقامت شما و سکوت و آرامش آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

در سفرهای خانودگی اما بهتر است به امکانات تفریحی هتل و همچنین مراکز خرید و
کارکنان هتل باید همیشه لبخند بزنند این ویژگی هتل های لوکس و گران قیمت نیست بلکه شامل تمام مراکز اقامتی خواهد بود. برخورد کارکنان و مهمان نواز بودن آنها باید نه فقط به خاطر هزینه ای که پرداخت می‌شود بلکه باید به دلیل روابط مشتری مداری برخوردی به جا و مناسب با میهمانان هتل باشد.
کارکنان هتل باید در مورد منطقه ای که هتل در آن قرار دارد و هم‌چنین دسترسی محلی اطلاعات لازم را داشته باشند. کارکنان باید از مراکز توریستی، فروشگاه ها و رستوران های محلی اطلاعات کافی داشته باشند و صادقانه پاسخ گوی مسافران باشند.
در واقع این مورد ربطی به کیفیت هتل ندارد هتلی که از خدمه و کارکنان مجرب برخوردار باشد همیشه برای این جور مواقع از قبل پیش‌بینی کرده و اگر بر حسب اتفاق پروازی به تعویق بیفتد یا بلیط مسافران دچار مشکل شود دیگر نگرانی بابت اقامت بیش‌تر نباشد.
مسافران باید آن‌قدر در هتل احساس راحتی کنند که گویی در منزل خودشان هستند
مثلا صبح از خواب بیدار می‌شوند و دوش می‌گیرند پس از آن به همراه خانواده صبحانه می‌خورند و هرآنچه را که بخواهند به کارکنان اطلاع می‌دهند و آنها با روی خوش به مسافران خدمات را ارائه می دهند. خیلی از هتل ها در ابتدا عنوان می‌کنند که این‌جا مثل منزل خودتان است اما در عمل خبری از ارائه خدمات مناسب نیست.